MS Outlook - Automatická konfigurace (Autodiscover)

AC CLOUD - Elektronická pošta ›› Nastavení poštovního klienta AC CLOUD ››
Parent Previous Next

       Konfigurace MS Outlook pomocí služby Autodiscover


Pokud Outlook zapínáte poprvé budete k této konfiguraci vyzvání automaticky, a budete přesunuti k položce "Automatické přidání účtu"

V opačném případě, v Ovládacích Panelech (ve Windows) vyberte ikonu Pošta.

-> Uživatelské účty -> Pošta                (zobrazení v módu "kategorie")

-> Pošta                                (zobrazení v módu "Velké / Malé ikony")

V "Nastavení pošty" vyberte položku "Zobrazit profily..."



Klikněte na "Přidat" a v okně "Nový profil" jakkoliv pojmenujte nový poštovní profil a potvrďte "OK"


Pokud využíváte více profilů, můžete změnit buď trvale používání, nebo výběr profilu v nastavení

“Při spuštění aplikace Microsoft Outlook použit profil:“



Nechte vybranou výchozí volbu "E-mailový účet" a vyplňte všechny potřebné položky:

Jméno: Zobrazovací jméno Outlooku, E-mailová adresa: Vaše emailová adresa, Heslo: heslo do schránky

a pokračujte tlačítkem "Další >"


Následně Outlook kontaktuje servery, aby získal potřebné nastavení (automaticky)


Po chvíli budete vyzváni k povolení provedení konfigurace.

Doporučujeme zaškrtnout volbu "Na tento web se již nedotazovat" (dotazování bude povoleno automaticky).

Následně pokračujte tlačítkem "Povolit" pro získání konfigurace.


Následně budete požádání o ověření jména a hesla


Pokud vše projde v pořádku (viz. screen) stačí dokončit nastavení tlačítkem "Dokončit"


Nyní je vše úspěšně nastaveno a stačí spustit aplikaci MS Outlook.




Pokud se vám zobrazí okno s neúspěšným získáním konfigurace, nelze službou Autodiscovery Váš emailový účet nastavit.

Chyba bude s největší pravděpodobnosti v propustnosti Vaší sítě, pravděpodobně Firewall.

V tomto případě využijte možnost "Ruční Konfigurace"


 Přejít na Ruční Konfigurace Outlooku