Jak nastavit Příchozí emaily

AC CLOUD - Portál ››
Parent Previous Next

Konfigurace Sharepoint pro příchozí poštu




1.    Nastavení pro příjem Dokumentů

2.    Nastavení pro Kalendáře



1.        Nastavení pro příjem Dokumentů

Aby byl Sharepoint schopný přijímat emaily, je potřeba každou knihovnu nastavit zvlášť.

-> Otevřete knihovnu která má přijímat emaily (1), klikněte na položku "KNIHOVNA" (2) a následně na "Nastavení knihovny"




-> klikněte na položku "Nastavení příchozích e-mailů"




Nastavení:

-Chcete povolit tomuto typu seznamu knihovna dokumentů příjem e-mailů?

-> vyberta "ANO"        (Tímto zapnete Doručování emailů pro danou knihovnu)


-E-mailová adresa:

-> Vypňte adresu        (Tuto adresu Vám sdělí Technická podpora která vám email přiřadí)

-> Email bude vždy končit @accloudportal.cz, avšak pokud u nás máte i poštovní služby, lze s tímto názvem dále pracovat (aliasy, přesměrování, kontakty).


-Chcete seskupit přílohy ve složkách?

-> vyberta "Uložit všechny přílohy v kořenové složce"        (Můžete vybrat i jinou volbu podle toho jak chcete emaily třídit)


-Chcete ukládat původní e-mailové zprávy?

-> vyberta "Ne"        (pokud vyberete ano budou se soubory se stejným názvem přepisovat)


-Chcete ukládat původní e-mailové zprávy?

-> vyberta "Ne" pokud chcete ukládat pouze přílohy (Exel, Word...). Pokud schcete ukládat i emaily (texty emailů) vyberte "ANO"


-Zásady zabezpečení e-mailu:

-> vyberte "Přijmout e-mailové zprávy od libovolného odesilatele"


Následně nastavení potvrťe tlačítkem "OK"



Nyní když pošlete email na Vaší Sharepointí adresu, spracuje se v dané knihovně:






2.        Nastavení pro Kalendáře

Aby byl Sharepoint Kalendář byl schopný přijímat emaily, je potřeba provést následující nastavení.

-> Otevřete knihovnu která má přijímat emaily, klikněte na položku "KALENDÁŘ" (1) a následně na "Nastavení seznamu"



-> klikněte na položku "Nastavení příchozích e-mailů"




Nastavení:

-Chcete povolit tomuto typu seznamu knihovna dokumentů příjem e-mailů?

-> vyberta "ANO"        (Tímto zapnete Doručování emailů pro danou Kalendáře)


-E-mailová adresa:

-> Vypňte adresu        (Tuto adresu Vám sdělí Technická podpora která vám email přiřadí)

-> Email bude vždy končit @accloudportal.cz, avšak pokud u nás máte i poštovní služby, lze s tímto názvem dále pracovat (aliasy, přesměrování, kontakty).


-Chcete ukládat přílohy e-mailových zprávy?

-> vyberta "ANO"        (pokud vyberete ne budoupřílohy zahozeny)


-Zásady zabezpečení e-mailu:

-> vyberte "Přijmout e-mailové zprávy od libovolného odesilatele"


Následně nastavení potvrťe tlačítkem "OK"


Nyní když pošlete email (pozvánku v kalendáři)na Vaší Sharepointí adresu, spracuje se v daném Kalendáři: