Možnosti anti-spamového řešení služby AC Cloud
Anti-spam služby AC Cloud lze použít jak ke službě AC Cloud Exchange tak jako hybridní řešení pro služby vlastních poštovních serverů (on-premis).
Každý zákazník služby AC Cloud Exchange má ve výchozím stavu zapnutou službu anti-spam řešení A.
Hybridní řešení (vlastních poštovních serverů) je uvedeno v řešení D.
Řešení A: Výchozí stav, pro vysokou bezpečnost
Řešení B: Možnost doručení spamu do outlooku
Řešení C: Vypnutí anti-spamu (nedoporučeno)
Řešení D: Hybridní řešení pro externí poštovní servery
Řešení A:
Každá zpráva, která je anti-spamem vyhodnocená jako spam, je zachycena a držena anti-spamem.
Zákazník obdrží do e-mailu každé ráno (pokud je něco zachyceno) seznam spamů. Z tohoto seznamu může spam přímo uvolnit tlačítkem "release"
nebo může své spamy spravovat na spamovém portálu služby AC Cloud: https://spam.accloud.cz
Řešení B:
Každá zpráva která je anti-spamem vyhodnocená jako spam, je označena a předána do Exchange s příznakem spam.
Outlook dostane zprávu s příznakem, aby jí zařadil do složky "Nevyžádaná pošta".
Řešení C:
Zpráva není anti-spamem kontrolována. Zpráva je zkontrolována pouze anti-virem a předána do Exchange bez kontroly (Nedoporučeno).
Řešení D:
Zpráva je zkontrolována a všechny spamy jsou zachyceny. Na externí servery zákazníka, se posílají pouze bezpečné e-maily.
Zákazník obdrží do e-mailu každé ráno (pokud je něco zachyceno, a pokud je nastaveno) seznam spamů. Z tohoto seznamu může spam přímo uvolnit tlačítkem "release"
nebo může své spamy spravovat na spamovém portálu služby AC Cloud: https://spam.accloud.cz