Možnosti Anti-spamu

AC CLOUD - Elektronická pošta ›› Anti-Spam ››
Parent Previous Next


 Možnosti anti-spamového řešení služby AC Cloud




Anti-spam služby AC Cloud lze použít jak ke službě AC Cloud Exchange tak jako hybridní řešení pro služby vlastních poštovních serverů (on-premis).


Každý zákazník služby AC Cloud Exchange má ve výchozím stavu zapnutou službu anti-spam řešení A.

Hybridní řešení (vlastních poštovních serverů) je uvedeno v řešení D.


Řešení A: Výchozí stav, pro vysokou bezpečnost

Řešení B: Možnost doručení spamu do outlooku

Řešení C: Vypnutí anti-spamu (nedoporučeno)

Řešení D: Hybridní řešení pro externí poštovní servery



Řešení A:

Každá zpráva, která je anti-spamem vyhodnocená jako spam, je zachycena a držena anti-spamem.

Zákazník obdrží do e-mailu každé ráno (pokud je něco zachyceno) seznam spamů. Z tohoto seznamu může spam přímo uvolnit tlačítkem "release"

nebo může své spamy spravovat na spamovém portálu služby AC Cloud: https://spam.accloud.cz



Řešení B:

Každá zpráva která je anti-spamem vyhodnocená jako spam, je označena a předána do Exchange s příznakem spam.

Outlook dostane zprávu s příznakem, aby jí zařadil do složky "Nevyžádaná pošta".



Řešení C:

Zpráva není anti-spamem kontrolována. Zpráva je zkontrolována pouze anti-virem a předána do Exchange bez kontroly (Nedoporučeno).



Řešení D:

Zpráva je zkontrolována a všechny spamy jsou zachyceny. Na externí servery zákazníka, se posílají pouze bezpečné e-maily.

Zákazník obdrží do e-mailu každé ráno (pokud je něco zachyceno, a pokud je nastaveno) seznam spamů. Z tohoto seznamu může spam přímo uvolnit tlačítkem "release"

nebo může své spamy spravovat na spamovém portálu služby AC Cloud: https://spam.accloud.cz